Fatma0090 gkbyza inşallah canım inşallah 🤲🏻 ben şekeri o kadar cok takmıyorum da su azlığı sorunumuz var sınırda sebebi ney onuda bilmiyoruz 19 haftadan belli az suyla ilerliyoruz nereye kadar gidersek 😑
gkbyza Fatma0090 demek ki şekerin yüksek olmasıyla alakası yokmuş su fazlalığı 🥺 bisey olmaz korkma canım benim Allah’ın izniyle
Fatma0090 gkbyza inşallah canım 🤲🏻 şeker vR ama su yok millet sekerim var suyum cok diyor benimse su yok 😑