vaveylaaa19 Kizlar ilk 3 ayı bitirdim doktor tavsiyesiyle folik asiti bıraktım. Omega 3 kullanmak istiyorum ama doktorum 16. Haftaya kadar vitamin vermiyoruz dedi. Sizin doktorlariniz vitaminleri hangi zamanlarda verdi
Yaseminf vaveylaaa19 bana 12. Haftada başlattılar folk asiti bıraktım demir ve d vitaminjne başladım sağlık ocağında yazıyor zaten doktor tahlili gire dusuk dedi yazdı kadın doğum doktoru da başla dedi aile hekimi de
Melekxcc İlk 3 ay folik asit kullandım .20 li haftalardan sonra asıl vitaminlerim verildi ( ben ayrıca ilk aylar kan ilacida kullandım )