Kevser18 Arkadaşlar merhaba benim 34. Haftadan sonra neredeyse her gün kusmalarım başladı sizde de oluyor mu? Sebebi nedir acaba
Gamzesaa Kevser18 kusma değil ama mide bulantılarım var benimde ben tansiyona bağlamıştım ani düşüp yukseliyorsa ondan olabilir
DisiArslan Kevser18 aynen bende de oluyor ilk başlarda olmadı bune böyle diyorum ama neden niçin hiç bilmiyorum doktorum normal dedi hormanlarından dedi çok yükselmiş olabilir dedi. Açlık Tansiyonum normal di çünkü.
Kevser18 Normal bir durum mu yani çünkü ilk aylarda olmamıştı şimdi sabahları ne desem direk çıkarıyorum hiç farketmiyor