Kızlar ben adetin 3.gunu famera kullanmaya başladım bu ayın 2 sinde de çatlatma iğnesi vuruldum test yapmadım negatif görmek istemediğim için yapmak da istemiyorum göğüste dolgunluk bide ara ara kasıkta ağrı oluyor şimdiye kadar adet olmam gerekir miydi yoksa biraz daha beklemeli miyim pcosum bu arada