2 yıl önce oğlumu 41+3te doğurmuştum, 41+0da buraya yazmıştım doğuramıyorum diye totem yapılıyordu o zamanlar ve Allah ın izniyle 3 gün sonra doğurmuştum belki yine işe yarar 😄😄 biliyorum daha vaktimiz var bekleyebiliriz ama hem kilosu fazla olabilir dedi doktor hemde normal istediğim için her türlü yolu deniyorum doğum başlasın diye 🙈😂 geç doğurmak acaba genetik mi diye de düşünüyorum 🤔🤔