Melos90 ben doğurana kadar ki süreçte aldım epidurali çok yorgun düşmüştüm 7 cm açıklıkta ebem epidurali kesti, kestikten 1 saat sonra doğurdum zaten doğum anında kendi sancılarımı hissettim, ama epidural çok rahatlatıyor ve açılmayı da Hızlandırıyormuş