Pamukkkk bende dün oldum ilk muayenemi ve inanılmaz rahattı hiç burada okuduklarım gibi değildi şaşırdım ve ben olacağımı da bilmiyordum üstelik ... tek yapman gereken bedenini rahat bırak kasma sanki normal evinde yatağındasın gibi dur hiç ağrımıyor o zAman gerçekten nefesinii al burnundan o an ağzından ver uzunca 5 sn mi ne sürdü benim ki hiç korkma