edis22 Hanimlar dogumdan kac gun sonra korse taktiniz? Bana dr 20 hatta 40gun sonra giy dedi ama bana cok geldi. Gec olmazmi sizce? Toparlarmi 40 gun sonra? Siz kac gun sonra kullandiniz?
Mysaa edis22 40 gün çok fazla öyle diyor doktorlar da 2 haftaya felan kullanmaya başla canım en geç hatta agrın sızın olmazsa öncesinde bile ara ara tak . Burda çok soruyorlar da böyle tam net cevap verenler az ya bende kafama göre alıp bakıcam
Mysaa edis22 burda birkac kişide 10 gün sonra kullan dediğini duymustum zaten korseyi sabahtan akşama kadar takmayın kaslar için zararlı diye okumuştum birkac saat takın çıkarın baktınız canınız yanıyor bisure daha takmayın