Lehrerin21 Sizde de gögüste bi şişip bi duruyo m benim gögüslerim şişliği ara ara iniyo sanki. Normal mi acaba bişey olacak diye çok korkuyorum.
_almirasmom Lehrerin21 hyr bısı olmaz benımd eoyle :) hatta bı agrıyo bı agrımıyo doktor hormonlardan normal hep belırtı olcak dıe bısı yok dedı
Medinedogru03 Lehrerin21 bende senin aynı durumdayım mide bulantisi kesildi göğüs ağrısı da öyle degisiyo sanırım yarın benimde kontrolum var kalp atışı icin inshAllah her ikimizde güzel haber ler alırız 🤲🤲
irem-1999-54 Lehrerin21 cnm benimde oyleydi hatta en cok gouslerim agrıdı ama sonradan geciyo rahatliyosun
Lehrerin21 busra14044 bilemedim ki yarın kısmetse kalp atılını duycaz ama bu iki üç gündür bayağı stresliyim 😞 hep bişey olacak korkusu var 🤷🏻♀️
Lehrerin21 busra14044 _almirasmom Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah çok sağolun içim bi nebze olsun rahatladı 😇
busra14044 Lehrerin21 anlıyorum seni bende öyleyim ama düşünmemeye çalış kafanı dağıtacak biseyler izle sağlıkla kavusalim inşallah 😊🙏
Medinedogru03 Lehrerin21 6 hafta 5 günlük olması gerekiyor gecen 7 temmuzda sadece yolk kesesi görülmüştü şimdi 17 de yani Türkiye saati 18 de inshAllah güzel haberlerle gelicem , senin ne oldu cnm duydunmu?
Meltemdogant Lehrerin21 bende de sürekli oluyor ve ben de bundan hep tedirgindim sürekli şişkinlik agrı var mı diye kontrol ediyordum yalnız değilmişim demek ki rahatladım biraz 🙂
Medinedogru03 Lehrerin21 iyi haberler aldım kalp atışı dinletmedi zararlı diye ama kalbin atiğini gördüm o kadar güzelki😍