Elmalipasta bize 13 haftada kiz dendi. Ben sirf bu yuzden her hafta gidip hala kizmi diye baktirdim. Cunku herkes karbin erkek , cildin guzellesti erkek , (hayir cildim cok kotu de degildi sadece eski bir kac sivilce izim kalmisti ve regl zamani sivilce cikardi 1 2 tane o kadar) bu cocuk erkek olacak cunku siz kiz istiyorsunuz der dururlardi. (Biz ilk cocugumuz kiz olsun diye cok heveslendik , saglikli gelsin mutlu olsun ama ilk cocugu kiz olarak tadalim diye dua ederdik) 21 22 haftalik olup detayliya kadar her hafta doktor kiz dedi diger hafta biz tekrar sorduk :D sonra detaylida kiz dendi ondan sonra sormayi biraktik… Sende detaylida iyice emin olursun :D