Merhabalar kizlar oncelikle 24+2 haftadayim cocukken kalp ritim bozuklugu yasadim ve 3 kez anjio oldum hamilelikten sebepde kardiyolijiye de sık gidiyorum erken hafta oldugu icin henuz doktorla dogum vs konusmadik ama kalpten oturu bana normal onerecegini dusunmuyorum kendimde galiba korktugum icin spinal sezeryana umudumu baglamis durumdayim sezeryana kacinci hafta aliniyor acaba ve de spinal sezeryan oldunuz mu tecrubeleriniz neler