Merhaba kızlar ben 3 -4 gün önce erken gebelik testi yaptım çok hafif isiga tutunca bi cift cizgi gördüm fakat testi bugün tekrarladim yine cizgi çok çok zor gözüküyor isiga tutunca bile zor 3 4 gün içinde koyulasmasi gerek cizgi diye biliyorum böyle bisey yaşıyor oldumu ?