Pyrz_07 Bhrkrds 38+1 de yani cuma günü olcak sabaha karşı nişanım geldi beklemedeyim belki dahada erken doğcak
Minik_prenses Bhrkrds yok hayır bir sıkıntı yok sezeryan istedim ben ilk doğumum doktor da 38.haftada yağışını yaparız demişti
Gulsahkrr1 Kızlar bende planlı sezeryan olacağım doktorum ilk gebelik diye 39 sonunu beklemek istiyor normal mi?