ozlmbl Haftadayım bugun genel bi kan tahlillerime baktırayım dedim sağlık ocağında, ferritin değeri düşük çıkıyor , yükseltmek için ne yapabilirim sizce, kan hapı vs kullanıyorum aslında
yozgey ozlmbl bence kan hapındansa doktorunuza söyleyin ya iğne versin yada serum. İlaçların etki süreleri uzun. Ben hap yutamadığım için belli aralıklarda serum alıyorum ☺️