Açlık 90 tokluk 120 altında olmalı bende de su fazlalığı vardi test vermeden önce aksam 9dan sonra bir şey yeme canım ben bilmeyerek gittim gecesinde nutellalı ekmek yiyip 😂 ilk testimde yüksek çıktı ikinciye yaptırdım normal çıktı ama suyum fazla halen genetik olabiliyor dedi doktor yine de diyete dikkat ediyorum şekerimi ölçüyorum sürekli