Ozgeliko [=https://www.hizliresim.com/odznr6q][/url] Kızlar bugün gecikmemin 3.günü hiç adet belirtim olmayınca test yaptım,ikinci çizgi silik çıktı kimyasal olmasından korkuyorum aynı durumu yaşayan varmı ? Silik olması ile kimyasalligin arasında bir baglanti varmı
haticenurrr Ozgeliko için ferah olsun canım kimyasal olması icin çizginin giderek azalması gerekir tek bir testle böyle kimyasal mı diyemeyiz bence birde önceden kimyasal olduysan hamilelik dhaa kolay olur demisti doktorum🥰🙏🏻
Rukiye24 Ozgeliko ovülasyon takibi mi yaptn yoksa uygulamadan filan mı eğer takip ettiysen 13 gün geçmiş döllenme üzerinde ve gayet belirgin benim daha silikti 11. Gün öğrendim erken gebelik testinde 11 haftalık olduk
Ozgeliko haticenurrr çok teşekkür ederim içimi ferahlattin Allah razı olsun. Diğer kimyasal geçirdiğim de surekli ağrım vardı her an adet gelicek gibi ama şuan yok çok şükür 🤲umarım sağlıklı bir gebeliktir
Peelinn haticenurrr öyle bir şey yok hanımefendi yanlıs yönlendirmeyin . Kan testinin değerlerinin düşüşüyle anlaşılır doktor kontrolünde ancak
ParildayanYildiz Ozgeliko onunla alakası olmuyor canım sen kan ver 2 günde bir artışı takip et hep 2 katı artıyorsa sağlıklıdır hayırlı olsun inşaAllah 🥰
Ozgeliko ParildayanYildiz yarın kan vericem sağlık ocağına bir de Perşembe günü vericem 🤲💜 çok teşekkür ederim
TURNAA Ozgeliko tebrik ederim hamile siniz 😊şu an testin koyulugu gayet iyi bence benimde böyleydi. Allah sağlıklı bir gebelik nasip etsin 🙏🙏
Peelinn Ozgeliko hayır hiç ilgisi yok kim dedi bunu size. Erken gebelik geç gebeliğe göre o çizgi net ya da silik cıkar . Kan verirseniz net sonuc belli olur. Kimyasal olup olmadığını da bitek doktor söyleyebilir
haticenurrr Peelinn :) yanlıs yönlendirmedim beta düsünce cizgide siliklesecek degil mi mantıken? kesin olarak tabii ki kan degerleriyle anlasılır
Peelinn haticenurrr hayır giderek silikleşemez . İdrar testi cünkü o cok az silik cıkar yine cıkar. Bu ancak betaya göre anlaşılabilir