Gamzesaa Rabbım herseyin hayırlısı versin inşallah benimde bi kızım 6 yaşında bunlardada Bi kız Bi erkek bekliyordum ben cinsiyet partisi içi kagida yazdiridm oyuzden hiç birsey sormadim doktoruma bazen okuyorum hep cinsiyet değiştini söylüyorlar oyuzden hep Bi soru işareti var kafamda bakalım ne olucak