Kızlar merhaba 37+2 den selam şunu sormak istıyorum zaman ılerledıkce bebeklerın hareketlerınde azalma oluyormus ama benım oglan maşallahh hiç durmuyor sol kasıgımda sureklı bır hareketlılık sagı hıc demıyorum tekmelernden kemıgım acıyo bazen sızlerde durum nasıl😊