Halimee1634 Embiye yılmaz adlı doktorda doğum yapan veya ona giden var mı ? Normal dogumu mu savunuyor yoksa sezeryani mi ? Bazı Doktorlar bilerek sezeryana yönlendiriyor malum yardımcı olursanız sevinirim
Mlkysf Halimee1634 embiye hanıma gidiyorum çok memnunum ilgili konuşkan bebeğin yüzünü göstermek icin baya uğraşıyor her gittiğimde en son kalkarken bile elimi tutup kalkmama yardımcı oluyor daha ne olsun😊 Hatta benim ilk dogumum sezeryan bunda normal yapmak istedigimi söyledim hiç uzatmadan kabul etti sezeryan yanlısı bir doktor olsa ssvd yi desteklemezdi çünkü bazı doktorlar bir sürü olumsuz şey söylüyor vazgeçirmek için embiye hanım tamam dedi hemen
3lk3_16 Embiye Hanım , araştırıp gittiğim bir doktor.Ben çok memnunum , size de gönül rahatlığıyla gitmenizi tavsiye ederim 🙂
Halimee1634 3lk3_16 evet bende araştırarak gitmeye başladım bir kez ama insan yinede emin olmak istiyor 😊
ogrencianne35 Kubrakeles ben 2021 de doğum yaptım hayat hastanesinde doğum yaptım hastaneden de memnun kaldım