Merhaba arkadaşlar ben de doğurdum çok şükür. Benim doğumum biraz erken oldu bebek bayağı aşağıda ve açılma olmadığından doktor brbrğr bişey olmasından korkup erken almak zorunda kaldı. Ben ameliyat tarzı şeylerden çok korkan bir insanım hatta kan görünce bile bayılan biriyim neredeyse. Ama o kadar rahat ve güzel geçti ki hiç beklemiyordum.
O gün hastaneye gittik yatışım yapıldı ve odayı süslettik . Sonra doktorumun hastahaneye gelmesini beklerken serumum takıldı ameliyathane kıyafetlerim giydirildi ve doktorun gelmesiyle ameliyathaneye alındım. Beni çok güzel bir ekip karşıladı . Öne doğru eğilmemi sırtıma iğne yapacaklarını söylediler çok acıycak diye beklerken bittiğini söylediler hiç hissetmedim şaka yaptıklarını falan düşündüm hatta ama gerçekten bitmiş . Beni en çok korkutan bu iğneydi ama teknoloji geliştiği için bence artık herşey daha iyi eskiye göre. Sondayı taktılar ben uyuşunca takılsın istemiştim öyle oldu ve hiç hissetmedim . İğne olduktan hemen sonra uyuştum ve doktor geldi yaklaşık 30 dakika içinde herşey bitmişti. Tek hissettiğim kaburgalarımda biraz fazla baskı vardı o da bebeği çıkardıklarında geçmişti. Bebeğimi görünce hiçbirşeyin önemi kalmıyor . O kadar güzel bir duygu ki allah isteyen herkese versin inşallah .Yaklaşık 30 dk içinde herşey bitti ve odaya alındım. İlk saatler gerçekten zordu ama dayanılmayacak gibi değil kimsenin sizi korkutmasına izin vermeyin. Benim zorlandığım tek şey hemşirelerin karnımı sıkmasıydı o gerçektenn kötüydü . Sonrasında ilk kalkış çok kolay geldi bana . Hemşire kalkmama iki saat var deyip izin vermedi ama ben yine de kalktım çünkü sondayı çıkarmalarını istiyordum bi an önce . İlk kalkıştan sonra herşey daha iyiyidi kendine geliyor insan.
Size önereceğim iki şey var rezene çayı ve kayısı suyu bunlar olmadan sakın hastaneye gitmeyin arkadaşlar ikisi gaz ve süt için birebir şeyler bunlar kurtarıcı şeyler . Herkes inşallah sağlıkla bebeğini kucağına alır🙏🙏🙏