GamzeTokay Son 17 🙈 3. Olucak Allah’ın izniyle ama heyecan merak korku endişe hepsi karışık duygular içindeyim kızlar Allahım bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip eylesin inşallah 🤲🌸
Dilekaktassss GamzeTokay benimkide son 16 3. cü doğumum olucak doğumdan korkuyorum ama mecbur içimden çıkacak Allah herkese yardım etsin hepimiz kolay bir doğumla bebeğimize kavuşuruz inşaallah
Hakanbuse GamzeTokay benimde son 9 kızım gelmeyi istemiyo gibi artık doğsun istiyorum ilk hamileligim
GamzeTokay Dilekaktassss amin canım inşallah insan ister istemez korkuyor ama anlık olup biter Allah’ın izniyle inşallah
GamzeTokay Hakanbuse rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip eylesin 🌸 40 haftayı tamamlar öyle gelir annesi 😀
GamzeTokay Benim hep normal oldu sezeryan dan çekiniyorum açıkçası ama önemli olan sağlıklı bir şekilde doğmaları 🥰