Buket_38 Kızlar 26.3 haftamdayım doktor erken doğum için ciğer geliştirici iğne başlattı bu durumu yaşayan varmı içinde kortizon ilaçı varmış.. Sizde süreç nasıl ilerliyo.. İlk çocuğum çok yıprattı Allahım yardım etsin
bademomm Buket_38 bende 30. Haftamda vuruldum iki doz canım ilkindede vurulmuştum korkma bir zararı yok. Sana neden vurdular sancın mı var
Ozlm0916 Buket_38 bana 28 haftalıkken 2 kere vuruldu erken dogum riskinden 35+5 te yine sancilarim baslayinca 1 tane daha vurdulardı
Buket_38 bademomm sancım yok aslında sadece 1 ay önce başlayan açılmam vardı ilaç kullanıyorum o açılmayı kapatsın die şimdide bu iğneyi başlattı.. Kafam çok karışık korkuyorum