Kivircikgebe onurhan kaç haftalık hamilesin canım sakatatlar yasak diye yemiyorum bende ilk günden beri sayıklıyorum şimdi doğuma az kaldı diye seviniyorum kocama doğuma midyeyle şırdanla gel diyorum 😅
A_syma onurhan instagramdan sizin icin baktim guzelmidir bilmem 😂 şirdanci bilal diye bir yerde varmis
Deletedmom52620 onurhan inşallah bulursun internette mumbar şırdan yaz çıkar belki keşke gönderilecek birşey olsaydı gönderirdim.
Deletedmom52620 onurhan internette yazdın mu aslında İzmir büyük yer kebapçılarda da olur yemek sepetinden veya trendyol go dan bakabilirsin birde internette yazabilirsin illa bulunur
Kleopatra- Yemek sepetini indirin. En yakın restaurantları size gösterecektir konumunuza göre. Asermek çok kötü bir durum çünkü mumbar bende istiyorum bu aralar 😂
onurhan Kivircikgebe 37 ye girdim yaa doğum ağustosun 5 i valla bi sefer yiycem ama midyede yedim kokoreç te az ama az dediğim midyeyi az yedim kokoreççi yarım ekmek yedim 🤣 🥺
Deletedmom52620 onurhan evet benim kocam etinden çok iç organları seviyor bu kurban temizleyemedim hamileyim diye yoksa özellikle alıp yaparız sakadatçımız var ama ben yemiyorum yapıyorum mumbarı da Ankara’ya gidince azıcık yiyorum
onurhan Deletedmom52620 yaa ben de denemek istiyorum bı yerden tarifin varsa bana atarsan sevinirim valla şimdi yapamam da sonrası için 👀