yaren0704 Merhaba . Evimde asansör yok . Dört kat inip çıkacağım :) Bu şartlarda kullanabileceğim bebek arabası öneriniz var mı ? Ağır olmayan ?
yaren0704 sym25_ aynen travel sistem hediye geldi ama bebekle beraber mümkün değil çıkarıp indirmem .
Vaybe8277- yaren0704 puset kısmını çıkartır alırım diye travel düşünüyodum zor mu olur acaba , diğer arabalardada hep çocuğu uyandırıp almak gerek arabanın içinden benimde evim 4. Kat kafam karıştı şimdi 😔
yaren0704 Vaybe8277- valla benimde ilk çocuğum o yüzden ne olur nasıl olur bilmiyorum :) bana çok ağır geldi ama . Çanta bebek bide araba derken hafif bir araba arayışına girdim
Vaybe8277- yaren0704 valla benim 4. Travel olanlarda çok gözüm var ama işte hala bilemiyorum 🤭 size gelen ne marka , ağır dediğiniz için sordum acaba benim baktıklarımdanmı gerçi internetten baktım hep birebir bakmadım mağazadan ama