MinaYusuf Merhaba arkadaşlar düşük tansiyon hastası varmı bnm gibi son 1 haftadır baş ağrıları çok kötü doktor yarın Gel söledi çok merak ediyorum hastane yatırırlarmı, çocuğa bi zarar varmı lütfen bilen varsa cevap yazsın
Ozge1008 MinaYusuf düşük tansiyonun bir zararı olmazmış doktorum öyle demişti. Bende sürekli yaşıyorum tansiyon düşüklüğü sorununu çok şükür bür problem olmadı bu zamana kadar
Hayriyeguzey MinaYusuf bende 20 haftalık hamileyim benimde tansiyonum hep düşük 9 / 6 cıkar bir sakıncası yok ama doktorum kontrol altında tutmak için ecopirin 150 mg verdi 32. Haftaya kadar kullanıcam merak etmeyin yüksek tansiyondan iyidir düşük olması
MinaYusuf Ozge1008 ben kendim normal tansiyon 70 50 bu tansiyonla kızım doğdu ama son 1 hafta 117 70 ,, 120 80,, bu tansiyonlarda kızımda kanama oldu şimdi kanamam yok ama çok kötü baş ağrılarım var dayanilmiyor
Ozge1008 MinaYusuf tansiyonun düşük mü yüksek mi canım onu anlamadım ben. Yüksekse problem olabilir çünkü
Ozge1008 MinaYusuf tuzlu ayran içip ayaklarını yukarı kaldır canım. Doktor bunlar dışında yapabiliceğin bi şey yok dedi bana