Merhaba kızlar. Bugün doktor kontrolümüz vardı 39 haftalık hamileyim. Doktorum bugün bebeğimin tesisleri görüp pipisini göremediğini vajinaz diye birşey olduğunu söyledi baştan beri erkek söyledi şuan pipisi görünmüyor araya girip göstermedigi ihtimali de var çift vajinal + pipi olma ihtimali de başına gelen var mı çok kötüyüm