Kızlar 11+2 haftalık gebeyim dün mecburiyetten köye gidip geldim köyün yollarıda biraz bozuktu dün gece pembe leke geldi korktum ama pek ciddiye almadım sabah 6 da lavaboya kalktım peçetede sulu kan gördüm felaket bir bel ağrısı acile gittim bebeğime baktılar sağlıklıydı içerde kanda görülmüyodu doktor herşey normal ama kanamanın normal olmadığını söyledi, kanamam durdu ama belim hala çok ağrıyo napmalıyım bu durumda kanama yokkende bişey olurmu