Merhaba hanımlar ❤️🌸
En son 6 Temmuz’da gitmiştim doktora keseyi gördük. Ultrasona göre 5 haftalık olduğunu söylemişti. Şuan 6+6yız. Bugüne randevum var sizde kalp atışını duyar mıyım? İçim kıpır kıpır ve çok heyecanlı 🙏❤️ Siz ne zaman duydunuz? Bugün duyabilir miyim bende sizce? Şimdiden çok teşekkür ederim 🌸