Sonunda yazmak bana da nasip oldu. 3 gündür süren sancılarım sonucu hastaneye acile gitmiştim. Nst de sancım çıktı ve hemşire doğum sancıların başlamış dedi fakat açılmam sadece 1cmdi. İstersen 2 saat dolan öyle gel dedi ben eve gitmeyi tercih ettim. Biraz yürüyüş yapıp ılık duşa girdim, plates, squat felan yaptım papatya çayı içtim. Ardından nişanım geldi, nişandan sonra biraz dinlenmek için uyumaya karar verdim. Yarım saat kadar uyuduktan sonra suyum gelmeye başladı. Benim suyum bir anda boşalmadı yavaş yavaş ve sürekli olarak geldi. Acile gittiğimde açılmam hala 1cmdi. Ama suyum geldiği için yatışa alındım saat 5 gibi, sonrası zaten kabus gibiydi. Ebe geldi açılmam çoğalsın diye alttan çekiştirdi canım çok yandı o şekilde 2 cm oldu açılmam. Kendi sancılarım yüksek olduğu için suni vermediler. Açılmam çoğalmayınca alttan fitil verdiler. Bir süre sonra baktılar açılmam hala 2cm aradan baya süre geçmişti yatış yapılalı. Açılmam çok yavaş ilerledi beni o çokta zorlayan bu oldu. Saat gece 9 gibiydi 6-7 cmye ulaştık zar zor bir süre sonra da bebeğimin başı gözüktü zaten. Bana ıkın dediler sürekli olarak ıkındım ama bebeğim gelmedi. Ebeler ıkınamıyorsun felan dediler oysaki kendimi çok zorluyordum ıkınmak için. Meğer sorun bende değilmiş baş geliş olan bebeğim kafasını yukarı kaldırmış kanaldan geçerken ve orada sıkışmış. 1-2 saat ıkındıktan sonra beni doğuma aldılar. Kendi ıkınmam ile gelmediği için karnıma bastırdılar kızlar tam 3 hemşire 1 doktor zor doğurttu. Bebeğimin kafası morarmıştı doğduğunda cumartesi gecesi doğurdum dün gece de evime geldim şükür. Şuan dikişlerim ile başım belada. Doğumum zor olunca dikişlerim de çok oldu maalesef. Sorularınız varsa alabilirim 🌺