Kızlar 38 haftalık oldum benim ilk doğum sezeryandi aradan 8 yıl geçti uzun bir yıl ne iz kaldı ne acı sızı hiç birsey yok bu hamilelik normal yoldan gözüküyor devlet hastane tabiki sezeryan diyor diyelimki doktor gün verdi sezeryana sezeryandan önce doğum başlarsa normal evde sancı çektim devlete gittim yinede sezeryanamı alırlar bebek geldi diyelim suyum geldim bebek geliyor diyelim hep merak ettiğim konu Bi fikri olan yada böyle Bi olaya şahit yada duyan varmı…