Merhaba arkadaşlar. Şu an 25+3 günlük gebeyim. Şeker yüklemesi yaptırmam gerekiyor ama nerede yaptıracağıma karar veremedim. Özel hastanelerin ücretleri de arttı biliyorsunuz. Eğer devlette yaptıracaksam da nereden randevu almam gerektiğini bilmiyorum. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim ☺️