Kızlar bugünü saymazsak adetime 3gün var sabah ikinci idrarla test yaptım negatifti iki saat sonra uyandım teste baktım dalgalanma falan yok düz bir çizgi belirmiş içi beyaz kenar kısımları varla yok arası kırmızı gibi ama net gördüğüm belirgin düz bir çizgi gebelik olabilirmi acaba yada erken gebelik testini gün içinde bütün yapsam sonuç verirmi hep ilk idrarla yapın diyolar çünkü