Aycatasdelen Kızlar selam . 37 haftalığız 2 adet kordon dolanması mevcut nst haftada 2ye çıkarıldı bebegin hareketlerini takip et dedi . Birde bu haftada olup bebeğinin kilosu benimle aynı olan varmı siz kaç haftaliksiniz bebeginiz kaç kilo ?
Xxz Aycatasdelen ultrasonda görünüyor mu boyundaki kordon canım. Geçmiş olsun. Benim ilk gebelikte 37. Haftada 2.700 su şimdi hesaplıyoruz ikinci gebeligimde yine o civarlarda oluyo. Hayırlısı sağlıklı dogsunlar yeterki inşallah. Bazen ne yaparsak yapalım gerektiği gibi kilo almiyolar malesef
Ozlm0916 Aycatasdelen 36+6 3200 kiloydu 37+3 olduk şuan kaç kilo bilmiyorum cuma günü doguma girecem zaten
smnrsmnr Aycatasdelen valla bende 36+5te gittim 2800 gr dedi. Sonra 10 gün sonra 37+1de bana 2800 gr dedi karın çevresi 34 hafta çıkıyor zayıf bebek dedi. Ben ne diyeceğimi bilmiyorum. 10 günde hiç kilo almamış. Ama bakıyorum bazı annelere de 2700 gr normal diyorlar benim doktorda mi sorun ben hiç anlamadım. Mutlu ayrılmadım şu hastaneden birde özel yani.
RehoGelin Aycatasdelen benim ilk doğumum da kordon dolanması yüzündendi 35. Haftada boynuna dolalıydı 36.da çatı muayenesi sırasında bebek sıçradı kolunu bacağını doladı farklı bir ultrasına girdim kan dolaşımını izleyen 37.nin ilk gününde sezeryan doğumla kavuştum yavruma 🥰
prenseslerblogg smnrsmnr sakın kötü düşünme kilolu bebek olunca sağlıklı olacak diye bir kanun yok o doğduktan sonra kendini toparlar zaten bebeğini de kendini de üzme 😊
Kubidik smnrsmnr .merhaba , benim de 35 ten beri hiç kilo almamış bebeğim. Dr um bebek sağlıklı yapacak bir şey yok dedi normal doğum istediğim için. Siz bu sonlarda gittiniz mi hiç bir daha kontrole ?
smnrsmnr prenseslerblogg korkmak değilde doktor biraz insanı yoruyor bazen. Hamile piskolojisini anlamalı o kadar hastası var. Dedikleri şeyler iyi mi kötü mü bilemiyorum ki ilk gebeliğim. Gelişim mı mı geri soruyorum tamda konuşmuyor anlamaıdm ki bende
Ergullll Aycatasdelen bence kendıne dert etme cnm her bebek farklı benım 34. Haftda 2450 idi şuan 37+2 deyim ne kadar oldu bılmıyoeum
prenseslerblogg smnrsmnr o konuda haklısın evet bazıları yarın ağızla konuşuyor ama sen bebeğin için en sağlıklı olanını bilirsin yani gediğine içtiğine dikkat et güzel beslen gerisini düşünme moralini bozarsan bebeğinde bundan etkilenir unutma canım 😊 ayrıca benim arkadaşım 750 gram doğmuş şuan doğmuş büyüdü de maşallah kendi çocuğu bile oldu 😅
Sibelu Haftada 3500 kg ama irii bir bebek sezeryen olabilir dedi. Şuan 39 haftadayım salı günü kontrolüm var haftada 250 gram aldıklarını düşünürsek normal doğum şansım olur mu olmaz mı bilmiyorum :( öğreneceğiz
smnrsmnr Kubidik Merhabalar 38+3te 3100 gr olmuş yine de karın çevresi 2 hafta geri zayıf diyor doktorum
Kubidik smnrsmnr .benim de ctesi 38+2 olacak ve kontrole gidicem bakalim hala 2800 mü.. aynı şeyleri yaşamışız şu son haftalarda
Sedaa06_ smnrsmnr 35.haftama kadar bizimde kafa ve karın hep 2 hafta önde gidiyordu. Son 2 haftadır bizimde ölçümlerimiz hep 36 hafta olarak gözüküyor şuan 38.haftadayim bende cuma günü doğumum olacak. 2 haftadır bizde hiç kilo alamıyoruz
Bebeto2 Benimde kordon dolanmış boynuna normal doğumda riskli oluyormuş bu durum bu sebepten çatşamba sabahı alıcak sezeryan olcam ikinvi doğumum öncrsi normaldi ama bunda resmen hastalık hastası oldum
smnrsmnr Hâlâ doğurmadım. Suni sancı veriyorlar. Bende anlamadım bu işten tam birşey. Riske mı atmak istemiyorlar. Bebeğin kalp atışları düzgün şuanda. Bazen anlık düşüyor. Anlayamadım ne biçim iş