MyLittleMiraclee Kızlar 4+2 haftalığız ben yüz üstü yatmayı çok severim ama sanırım hamilelikte yüz üstü önermiyorlar öylemi? Ayrıca sağ tarafa yatılmaması gerektiğini duydum doğruluk oranı varmı acaba sizlerde nasıldi ?
hunilimom MyLittleMiraclee sol tarafa yatinca bebeğe daha hizli kan akışı gittiği için genelde sola yatmayı öneriyorlaf ama sürekli de sola yatilmiyor sağ sol şeklinde yatılır şuan haftan küçük senin için çok sıkıntı olmaz yüz üstü yatma yinede sağ sol dönüşümlu yatabilirisn 🌸
OksijenliSu MyLittleMiraclee daha çok minik, istediğin şekilde uyuyabilirsin. Karnın büyüdüğü zaman zaten rahat ettiğin pozisyon da uyursun.
Omay0707 MyLittleMiraclee 3 4 aydan sonra yüz üstü önermiyorlar sizin daha çok yeni istediginiz gibi uyuyabilir siniz
MyLittleMiraclee hunilimom Çok teşekkürler hiç yatamadığım pozisyon sol tarafın ama bunada alışacağız.🙏Sırt üstü yatmakda sorun yok sanırım…
hunilimom MyLittleMiraclee suanlik yok ilerleyen haftalarda karnın büyüdükçe sırt üstü de yatmak zor oluyor
Mzyyn1903 Ben 6 aylığa kadar yüz üstü yatım sorna bebiş rahatsız olmaya başladı yüz üstü yatıkça tekmeliyor 😅 sırt üstü yatmak tehlikeli yüz üstü değil bu arada
H-26 Mzyyn1903 benim minik ne sağa yatıyor nede sit üstü yatırıyor sadece sürekli sola yatıyor bizde 30 haftalık olduk
MyLittleMiraclee Mzyyn1903 Anladım bende sırt üstü yattım sol tarafımda çok yatamadığım için. Benimkisi daha küçük aslında, ama insan böyle şeyler duyunca tedirgin oluyor yinede.
Mzyyn1903 H-26 bizde 30 haftalığız 👶🏻 Sağ Sola yatıyorum bende sırt üstü zaten yatmayın en tehlikelisi sırt üstü yatmak hiç tavsiye edilen bişey değil en riskli posizyon herkez yüz üstü yatmak tehlikeli sanıyor malesef ama tam tersi 🙏🏻