Hepinize çok teşekkür ederım ilk gebelıgım olduğu için anlamıyorum bişey bazıları dıyo benım bebeğim çok hareketli dıye bende böyle olunca ara ara hissedince bazen hıc hıssetmeyınce korkuyordum sizin sayenızde biraz rahatladım teşekkür ederım tekrardan çok saolun 🙏🙏