Merveksgn gizemmm odadan değil ya hamilelikten beni görsen nefes nefesim het dakika konuşamıorö rahat artık 😂 Ve ben daha 12+5 im doktorum normal dio oluomuş bu dönemlerde sık sık
EliFurkan gizemmm inşallah bi cozum bulursun canim 🙏 çok zor ya zaten son zamanlarda nefes almak bilr güc bide tikaninca catliycak gibi oluyo insan
Deniz14 gizemmm kesinlikle kullanmadan önce ağzım dilim kurutuyodu boğaz ağrısıyla kalkıyodum kullanmaya başladım bütün şikayetlerim bitti büyük bi ihtimal gece burnumdan nefes alamayınca ağzım açık uyuyodum😂😴