Bereninannesi benim de çok belirgindir değil ama bulantım çok fazla 12. Haftadayim yemek kokusuna sıfır tahammül :( bir de en kötüsü bir haftadir kahverengi akıntı sorunum var fitil kullanıyorum inşallah cabucak geçer sağlıcakla kavusalm bebeklerimize🧡