Qwwertyvjh Bebişim doğdu çok şükür kadın doğumla işimiz bitti şimdi kendimize güzel bi çocuk doktoru arıyoruz bursada tavsiyesi olan var mı
Melo11 Qwwertyvjh ben özel muayeneye götürüyorum düşünürsen Serhat Özdemir var gerçekten iyi bir doktor ☺️
Melo11 Qwwertyvjh Esentepe hastanesinin karşı tarafın da kalıyor 450 lira ama telefonuna her zaman ulaşabilirsiniz her şeyi cevaplar ve ilgilenir