Ebru2432 benimde 15 ağustos 35. Haftada nst de ufak sancı cikti 37 de çatı Açıklık muayenesi ve nst var yine bakalim nolacak ama böyle ara ara kasiklarim da hissediyorum bebegi temmuz sonu gelir ki acaba diye heyecanla bekliyorum sizde nasıl durumlar. Ben tamamen akistayim doğum şekli olarak tasarlamadim öncelik normal ama olmazsa da yapacak bir şey yok her durumda en kutsal sey olan anne olup yavrum kavuşacağım🤩