Evlendiğimden beri deniyoruz çocuk yapmayı çok uzun bi süre olmadı ama hep hastalığım gecikiyor belirtiler oluyo fakat hep negatif bu ayda geçti hastalığım test aldım yaptım negatif 1 haftadır ortalama belirtiler var kendimi hiç iyi hissetmiyorum annelik duygusunu tadamicam diye çok korkuyorum