Zozan-21 Kızlar 25+2 günlük olduk Aşırı ayaklarımın altı yanıyor özelikle akşamları uyuyamıyorum , aynı sorunu yaşayan varmi ? Hastaneye gitmeyi düşünüyorum
aslansmommm Zozan-21 benimde çok yanıyor bazı akşamlar özellikle.şu an 28+5 haftalık şekerden olabilir dediler şeker çıkmadı bende fazla ayakta kaldıgım yoruldugum zamanlar daha çok oluyor yüksek bir yere kaldırıp uyumaya çalışıyorum iyi geliyor deneyin isterseniz