nazy Selothatun benimde kahverengi lekeyle başladı dün hala devam ediyor az az gelmeye ağrılarım var ama sık sık değil dün acile gittim alltan muayene etti açıklık vs yoktu nst de sancida çıkmadı Evde bekliyorum şimdi bakalım