yagmurefe hiç gerek yok kendini kasma dedi kanaman olmadıkça sıkıntı yok dedi beni ferahlattı duruma göre iğne yapacaktı çünkü kırmızıya dönerse diyelim ,bürün lekelenmler akıntı haline döndü şükür inşAllah artmaz ne diyeyim canım Rabbim büyük evlatlarımızı sağlıklı bi şekilde kucağımıza almayı nasip etsin şunu biliyorum ki en önemli şey moralinin iyi olması her ne olursa olsun iyi ol çünkü duygular bebeğ geçiyo direk 🤗