sedaboz_ NurNaz 35-36 arası giriliyor genelde. Ben biraz geç almıştım muayene tarihini 36+6 da girmiştim ilk
GlsMila NurNaz benim aralıklı ağrılarım oluyor rahim şekli bozukluğu var 27. Haftamızda girdik ilk nst ye şuan 34 deyiz o günden beri her gittimiğimizde istiyor doktorumuz nst
rehberanne Galiba her doktor farklı bir hafta söylüyor bende 32 haftalığım Perşembe kontrole gidicem sorucam doktoruma başka doktora giden arkadaşlarım var onlar 35. Haftada girmiş☺️
NurNaz GlsMila hm anladım canım geçmiş olsun çok şükür şimdilik bir sikinitimiz yok bakalım kontrole kadar 🙂