Papatyaesin Kizlar bu iki isim arasinda gidip gidip duruyorum sizce hangisi🙈🙈bu isimler tek ama ben bu isimlerin yanina ikinci isim düşünüyorum 😊
HHhhK Papatyaesin ikiside cok guzel isimler yalnizca ayse ismi kiza cok yakisiyor bence tabi aişe demek dogrusuymus birde zeki oluyorlar diye dusunuyorum
Guncem Kızımın ikinci ismi Meryem olacak ben seviyorum. Bu devirde bu tarz klasik isimlerin daha elit durduğunu düşünüyorum😉
Sinemakty Guncem canım o kadar güzel anlamı var ki .3 tane hafız kuran hocası tanıyorum biri Ayşe ,rümeysa diğeride Meryem Kuranda geçen kadın sahabe isimleri bunlar.. hayrunisa da güzel hayırlı kadın demek ..
bayanukuslu Papatyaesin bir ayşe olarak sesleniyorum 😂😂 ayşe koyma 😂😂 her zaman 10 kişiden 9u ayşe zaten 😂😂
Merveofs Papatyaesin ikisi de çok güzel 😍 Ben de Meryem Şifa istemiştim olmadı malesef 🤷🏻♀️ Ayşe de olursa Aişe diyordum doğru olanı o diye. Hangisi olursa çok güzel canım 🌸
drmeri Meryem Ahsen hayalimdi kızım olursa diye :) şimdi oğlum olacak ama Meryem çok naif geliyor bence kulağa
eminegulbalci Papatyaesin ben öğretmenim Meryem ismini taşıyan öğrencilerim hep çok güzel akıllı olurdu. Meryem bana saf temiz güzel bir isim gibi geliyor. Bende kızım olursa Meryem Ela koymayı düşünüyorum
hb54 Papatyaesin kız olursa Meryem düşünmüştüm bende anlamı çok güzel sonra sümeyye de hoşuma gitti 🤭