Kızlar merhabalar. Bugün tam 38 haftalık olduk. Az önce doktordan geldim. Bebeğin hala gelmeye niyeti yok dedi. Kanala da girmemiş daha. Kaç haftadır sancı çekiyorum hepsi yalancı sancılarmış. Doktor yürümemi istedi ama inanın evin içinde bile yürüyemiyorum. Kanala girmesi için ne yapabilirim sizler neler yaptınız?