Reside tatliyla aram yoktur canim cok cektiginde yulaf barları yerim. Genelde sebze ağırlıklı besleniyorum. Haftada 1 veya 2 kere de et ve ya tavuk yiyorum. Meyve cok yerim biraksalar tum ogunleri meyve ile yapabilirim o derece 🤭 birde yatmadan once sut ve muz yemege dikkat ediyorum. Ben çocukluğumdan beri balik yiyen biri degilim o yüzden balik yiyemedim hic onun icinde vitamin takviyesi aliyorum. Genel olarak boyle besleniyorum. Haftada 1 de disardan hamburger pizzada yiyorum oyle cok dikkatli biri de sayilmam .