Damladamla123 Arkadaşlar bir kaç gündür tansiyonum düşük çıkıyor 26 haftalık hamileyim neden oluyor olabilir?Ne yapsam iyi gelir?Benim gibi olan var mı
NurNaz Damladamla123 bende o haftalarda öyleydim hastaneye gittim ilaçlı serum verdiler. Yine aynı düşük çıktı tuzlu ayran içtim doktor bu aylarda böyle oluyor bu sikyetle geliyorlar dedi bil bol sıvı tuket dedi havalarda ısındı dikkat et dışarıya mümkün olduğunca çıkma demisti