Merhaba canım, ben de de miyom çıktı gebelikte. Eğer miyom dejenere olursa ağrı yapıyor. Yat istirahat et, bol su iç. Takipli olalım sürekli dendi bana da. Bir kere çok ağrı oldu gittim avile serum yapıldı geçti. Dünde yine ağrı başladı bakalım umarım artmaz artarsa yine dr a.