Kızlar merhaba 3 aylık hamileyim . 6 gündür hastayım sinüzit şikayetiyle doktora gittim akut sinüzit enfeksiyon var dedi test yaptı negatif çıktı sonuç dün ateş öksürük olunca tekrar gittim test verdim pozitif çıktı. İlaç vermiyorlar yemek yiyemiyoruz çok kötüyüm kilo vermeye başladım. Hamileyken Kovit geçiren arkadaşlar nasıl atlattınız ?